BLOG FOLLOWERS

Monday, May 6, 2013

Zizan Menyamar Sebagai Pengemis Di Bukit Bintang


Iklan Emas Kajang 

Kami Sedia Membeli Emas Dan SuratPajak Dgn Harga Tertinggi..!!
Berminat Untuk Pertantaan Sila Hubungi : 03-87379327 
Seluruh Malaysia.
---------------------------------------------------------------------------


Zizan Menyamar Sebagai Pengemis Di Bukit Bintang

17 comments:

  1. nampak sgt semua x prihatin -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau saya pon x layan.. ada kaki, ada tangan, ada kudrat.. makin dilayan makin menjadi2 org mcm nie.. lain la kalo penemis tu buta ke, cacat ke ada la belas jugak..

      Delete
  2. cuba tengok ada pompuan cakap hai zizan.

    ReplyDelete
  3. Jgn ngt dh jd artis semua org kenal kan...contoh ni...

    ReplyDelete
  4. teruk betul perangai rakyat malaysia ni!najib slalu bagi duit pun,kedekut lagi!

    ReplyDelete
  5. mybe org malaysia rasa setiap org perlu bekerja utk dpt duit , nyanyi-II ker jual ape-II , at least do sumthin that worth for money ..

    ReplyDelete
  6. Zizah tu napak sgt takde kecacatan fizikal...tu takde org bagi..kalo ada sure ada punye..!!! percaya lah..hehehe..!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol bro.. kalo xde kecacatan fizikal, 1 je org fikir.. PEMALAS..

      Delete
  7. hek eleh...aku rasa kalu mega wati ada kat situ pun sama gak cam diorang..bajet bagus...puihhh

    ReplyDelete
  8. makan sendiri pun xcukuppppp...duitt sekarang da xde nilai....barang mahal just sedekah dgn senyum jela..

    ReplyDelete
  9. Die menderma kerane ikhlas kerane die tau tak kira la orang tu susah ke senang die tetap nak derma kerane orang yang memberi lebih besar pahale dripade orang yang menerima

    ReplyDelete
  10. nice vdeo! Baik la zizan! Terbaik pnya vdeo!....smua mke pyo je time mnx duit!

    ReplyDelete
  11. Duit xde nk derma tO ... Derma senyuman jer lah .... Klo kaki kudung psti ade y derma ney x un ...kaki ade tngan ade bley jalan cari kerja larh :-)

    ReplyDelete
  12. Derma xkn buat kamu miskin...
    Sedekah tu amalan yg dibawa smpi ke mati..
    Xkira la pengemis tu sehat ke tidak..
    Yg pnting kewajipan dh dilakukn..

    ReplyDelete
  13. Wlpn x cacat pada luarannye kita x tahu dlmannye..mgkin die skit jntung ke..skit ape ke yg x boleh buat kje berat..bantu la owg yg memerlukan tanpa berfikir sama ada orang itu bohong atau betul baru la ikhlas.. x ikhlas baik x payah derma..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

Popular Posts